sobota, 17 stycznia 2015

Test Fight - F.A.T.A.L. (część I)


Beamhit mierzy się z legendą. Czy da radę? Czy nie zwariuje i nie zadusi się swoimi rzygowinami podczas chaotycznych obłąkańczych konwulsji? Zostańcie z nami, a zobaczycie jak tworzy się historia polskiego fundomu!

Albo przynajmniej jak tworzy się czworo dzielnych herosów do tego zacnego systemu. Jak przeżyję, wszystkie etapy, to być może dojdzie do walki.

Na początku losujemy sobie rasę (można też sobie wybrać, no ale bądźmy hardkorem!), rzut 1k100.

1. Human (40)
2. Human (26)
3. Kobold (73)
4. Bugbear (14)
Fatalne rasy
Czyli mamy dwoje ludzi, oraz Bugbeara (hobby to zabijanie dorosłych ludzkich samców, gwałcenie ludzkich samic i zjadanie ludzkiego miotu) i Kobolda (miłośnicy srebra i ludzkich niewolników). Fajnie, tylko ludzie tacy mało ciekawi. Dobrze, spisuję pierwsze parametry:

1. Human
Base Current Armor: 10
Base Life Points: 20

2. Human
Base Current Armor: 10
Base Life Points: 20

3. Bugbear
20% szans na jakieś zaburzenie: 31 (całkiem nie psychopatyczny Bugbear)

Sub-Ability Modifiers:
Strength +50
Bodily Attractiveness -20
Facial -15
Rhetorical -10
Hand-Eye Coordination -10
Agility -10
Enunciation -10
Language -10
Math +10
Analytic -10
Spatial +5
Drive +10

Base Current Armor: 12
Base Life Points: 25

Dispositions Modifiers:
Ethicality +25
Morality -50

Temperament Modifiers:
Sanguine -25
Choleric +25
Melancholic +25

Skills:
Brawling +3
Delousing +5
Divination (Anthropomancy) +3
Divination (Dririmancy) +3
Law +3
Sailing +3
Search +3
Shipwright +3
Surgery +3
Tracking +3
1 Weapon (specific)
Wrestling +3

4. Kobold
Połowa obrażeń od niemagicznego ognia

Sub-Ability Modifiers:
Strength -40
Bodily Attractiveness -15
Facial -15
Vocal -15
Kinetic +15
Rhetorical -10
Hand-Eye Coordination +15
Agility +15
Reaction Speed +15
Enunciation +15
Language -10
Analytic -10
Spatial +15
Drive -15

Base Current Armor: 10
Base Life Points: 15

Dispositions Modifiers:
Morality -50

Temperament Modifiers:
Sanguine -25
Choleric +25
Phlegmatic +25

Skills:
Direction Sense +3
Mining +3
Trickery +3
1 Weapon (specific)

No to mam początek. Nieźle. Następna rzecz do określenia, to sprawdzanie jak bardzo nietolerancyjnymi rasistami są nasi herosi. Duża tabela, losowanie 3k10 i określanie czy daną rasę się Preferuje, Akceptuje, jest ona Obojętna, Nie lubi się jej, albo Nienawidzi.

1. Human
Preferuje:
Akceptuje: Dwarf (Brown), Elf (Light), Human
Obojętna: Anakin, Dwarf (White)
Nie lubi: Elf (Dark), Troll (Borbytingarna), Troll (Subterranean)
Nienawidzi: Bugbear, Dwarf (Black), Kobold, Ogre, Ogre (Cliff), Ogre (Gruagach), Ogre (Kinder-Fresser), Troll (Hill)

2. Human
Preferuje: Human
Akceptuje: Dwarf (Brown)
Obojętna: Dwarf (White), Elf (Light)
Nie lubi: Anakin, Kobold, Ogre (Kinder-Fresser)
Nienawidzi: Bugbear, Dwarf (Black), Elf (Dark), Ogre, Ogre (Cliff), Ogre (Gruagach), Troll (Borbytingarna), Troll (Hill), Troll (Subterranean)

3. Bugbear
Preferuje: Bugbear
Akceptuje: 
Obojętna:
Nie lubi: Anakin, Dwarf (Brown), Human, Kobold
Nienawidzi: Dwarf (Black), Dwarf (White), Elf (Dark), Elf (Light), Ogre, Ogre (Cliff), Ogre (Gruagach), Ogre (Kinder-Fresser), Troll (Borbytingarna), Troll (Hill), Troll (Subterranean)

3. Kobold
Preferuje: Kobold
Akceptuje: Ogre (Gruagach)
Obojętna: Bugbear, Ogre
Nie lubi: Ogre (Kinder-Fresser)
Nienawidzi: Anakin, Dwarf (Black), Dwarf (Brown), Dwarf (White), Elf (Dark), Elf (Light), Human, Ogre (Cliff), Troll (Borbytingarna), Troll (Hill), Troll (Subterranean)

Super, nasza drużyna wyrżnie się w pierwszej minucie. Ale najpierw określimy płeć rzutem 1k100. 1-53 to kobieta, 54-100 to mężczyzna.

1. Human Male (66)
2. Human Female (13)
3. Bugbear Male (80)
4. Kobold Male (66)

Płeć procentowo dodaje lub odejmuje z różnych parametrów. Jest do tego stosowna tabela. Wrócimy do niej później z kalkulatorem.

Wiek postaci to następna rzecz.

1. Human Male Age: 7  [(4d100 / 4) - 30]
2. Human Female Age: 26 [(4d100 / 4) - 30]
3. Bugbear Male Age: 25 [(4d100 / 3) - 40]
4. Kobold Male Age: 0 [(4d100 / 5) - 25]

No i wszystko jasne. Dzielny Bugbear z zapasem żywnościowym pod postacią dwojga chłopców, oraz przygarniętego ruchadełka wyruszył na szlak. Ktoś chce jeszcze grać niemowlakiem?

No dobra, wysokość naszych postaci, rzuca się na cale i ewentualnie modyfikuje procentowo o wiek postaci. Ważne jednak by zapisać gdzieś nasz wynik w postaci RAW jeszcze.

1. Human Male Age: 7, 4,5 stopy (139 cm) ((6d6 + 49 cale) * 0,8)
2. Human Female Age: 26, 5,5 stopy (168 cm) (8d4 + 44)
3. Bugbear Male Age: 25, 7,08 stopy (216 cm) (6d8 + 57)
4. Kobold Male Age: 0, 0,83 stopy (25 cm) ((6d6 + 33) * 0,2)

Znając wzrost, mogę wypisać dodatkowe modyfikatory. Modyfikatory obliczam porównując średni wzrost do wylosowanego wzrostu.

1. Human Male Age: 7, poniżej 2 cali średniego wzrostu: -8 lbs. Strength -6, Bodily Attractiveness -4
2. Human Female Age: 26, powyżej 2 cali średniego wzrostu: +10 lbs. Strength +6
3.Bugbear Male Age: 25, powyżej 1 cala średniego wzrostu: +12 lbs. Strength +12, Bodily Attractiveness +12
4. Kobold Male Age: 0, poniżej 1 cala średniego wzrostu: -2 lbs. Strength -2, Bodily Attractiveness -3

No to waga teraz. Chodźcie moje grubasy:

1. Human Male Age: 7, 79 lbs. ((6d20 +  87 - 8) * 0,6)
2. Human Female Age: 26, 123 lbs. (6d12 + 76 + 10)
3. Bugbear Male Age: 25, 336 lbs. (2d100 + 199 = 12)
4. Kobold Male Age: 0, 4 lbs. ((3d6 + 70 - 2) * 0,05)

Waga wpływa na siłę, po sprawdzeniu modyfikacji, wychodzi mi, że:

1. Human Male Age: 7, Strength -2 (łącznie -8)
2. Human Female Age: 26, Strength +4 (łącznie +10)
3. Bugbear Male Age: 25, Strength +12 (łącznie +74)
4. Kobold Male Age: 0, Strength -1 (łącznie -43)

A teraz... BODY MASS INDEX!!!! Proste, wagę dzielimy przez wzrost podniesiony do kwadratu i mnożymy wynik przez 705. Artur Szyndler i Jacek Grzeczyszyn mogliby się jeszcze wiele nauczyć w kwestii jak jeszcze bardziej umatematycznić system.

1. 19 (niedowaga, Bodily Attractiveness -10)
2. 19,9 (w normie)
3. 32,7 (nadwaga, Bodily Attractiveness -7)
4. 440,6 (dobra, liczenie BMI dla niemowlaków jest chyba z tyłka, ale niech będzie - mega nadwaga, Bodily Attractiveness -4196)

No to teraz losowanie najbardziej pociągającej i odpychającej cechy ciała. Wszystko losowane z tabeli, plus modyfikatory z tego wynikające:

1. Atrakcyjne Usta (Facial Charisma +1), Odpychająca Talia (Bodily Attractiveness -9)
2. Atrakcyjny Głos (Vocal Charisma +2), Odpychająca Twarz (Facial Charisma -1)
3. Atrakcyjne Oczy (Facial Charisma +7), Odpychający Głos (Vocal Charisma -3)
4. Atrakcyjne Usta (Facial Charisma +7), Odpychające Pośladki (Bodily Attractiveness -1)

Jak widać, nikomu nie wypadła atrakcyjna pyta, +1k10% do wielkości pytonga (serio serio).

Losujemy kolor skóry. Jest tabela, jest tabela modyfikacji, niektóre rasy nie losują, bo są odgórnie czarne lub futrzaste.

1. Jasna cera
2. Opalona cera
3. Futro
4. Srebrno-biała cera

I rzut na kolor włosów i futra, oraz długość tychże modyfikowany przez wiek postaci, oraz ich rodzaj:

1. Brunet, długie do łopatek, grube i proste (Facial Charisma +3)
2. Ciemny Blond, długie do ramion, grube i proste (Facial Charisma +10)
3. Kasztanowe futro, grube na 2 cale, grube i proste (Facial Charisma +2)
4. Brunet, by był, ale jest łysy, (Facial Charisma -31)

Kolor oczu:

1. Brązowe
2. Brązowe
3. Brązowe
4. Szare

I coś co się nie losuje, tylko oblicza - zasięg postaci (Breadth), zależny od naszych ramion i wysokości:

1. 2,25 stopy
2. 2,75 stopy
3. 3,54 stopy
4. 0,42 stopy

A teraz zobaczymy jak dobry mają wzrok nasi bohaterowie, oczywiście wszystko losowane z tabeli Vision:

1. Dalekowidz (5 stóp)
2. Dobry Wzrok
3. Dobry Wzrok
4. Dobry Wzrok

Cechy charakterystyczne facjaty i stereotypy z tym związane, serio:

1. Pieprzyk na gardle, podatny ponoć na problemy jelitowe
2. Uszy poniżej oczu, ludzie uważają ją za kretynkę (Facial Charisma -4)
3. Złączone brwi, czyli uważany za zwierzęcego debila (Facial Charisma -4)
4. Duże żabie oczy, zmienny i komfortowy niemowlak (Facial Charisma -1)

A teraz drogie dzieci, rzut 1k1000000 na Freak of Nature, jak wypadnie wynik = 1, to ma się trzeci sutek, albo jest się hermafrodytą. Żadne z herosów nie wyrzuciło jednak "1".

I teraz to, na co na pewno wszyscy czekali, losowanie suuuuuuuuuuuuuuuuuuuutów! Losujemy średnicę, kolor, czy przypadkiem nie są wklęsłe, długość gdy stoją i wielkość piersi.

1. Nasz chłopczyk ma 1 calowe aureole, o średnim odcieniu, i sutki długie na 1/4 cala
2. Nasza dzielna baba ma 3 calową średnicę (Bodily Attractiveness -1), o jasnym odcieniu, oraz długie na 1/4 cala. Rozmiar biustu natomiast to miseczka D (Bodily Attractiveness +9)
3. Bugbear ma 1 calowe aureole, o średnim odcieniu, a sutki długie są na 1/2 cala.
4. Niemowlak ma 1 calowe aureole, o średnim odcieniu, sutki długie na 1/4 cala.


Dobra, teraz będziemy losować obwód i głębokość waginy naszej jedynej bohaterki. Przyjmuję, że nie ma ona jeszcze dzieci (najwyżej później zrobi się korektę), nie jest nimfomanką (później zrobi się korektę), ani hmmm... Kurwą? Szmatą? Chodzi o wyraz "slut", no ale tak obrażać kobiety, które lubią seks? Ale wracamy do losowania z tabeli: 5-6 cali obwodu (normalna grubość członka). Obliczamy teraz głębokość (wynika z wysokości postaci oraz losowanego modyfikatora procentowego): 6,49 cala.

Długość jęzora (z tabeli):

1. Malutki Języczek
2. Może polizać swój czubek nosa
3. Łopata sięga do podbródka
4. Malutki Języczek

Pora na anal, czyli obwód odbytu.

1. 3-4 cale
2. 5-6 cala
3. 9-12 cali (potwór, nie odbyt)
4. 3-4 cale

Przyjmiemy chwilowo, że nasza drużynowa kobieta jest dziewicą, czyli losujemy odporność błony dziewiczej (5d20). Wyszło 46. Zrywanie wisienki oblicza się tak: 1k100 + ((obwód penisa / obwód waginy) * 100), jeżeli wynik jest wyższy niż 46, to wisienka zerwana. Jasne, że proste?

Pora na pyty, czyli jakimi siusiaki pochwalą się nasi (nie)dorodni chłopcy. Czeka nas rzucanie 10k100, dzielenie przez 5, obliczanie % modyfikatora, i takie tam inne z gatunku "matematyka dla pierwszoklasistów". Idę odpalić generator rzutów online:

1. 4,5 cala + 24% = 5,58 cala (14 centymetrów, niezły wynik jak na 7-letniego chłopczyka), gruby na 4,41 cala.
2. długi na 5,59 cala (co jest małym członkiem na Bugbeara o takich rozmiarach), gruby na 5 cali.
4. długi 0,78 cala (zawsze chciałem losować długość penisa u niemowlaka, to bardzo ważny parametr), gruby tak jakoś na 0,83 cala

Dochodzimy do czegoś normalnego, rozmiar stopy oraz rozmiar zaciśniętej pięści (to ostatnie pewnie jest bardzo ważne przy Fist Fuckingu odbytu):

1. 8-9 cali
2. 8-9 cali
3. 10-11 cali
4. 8-9 cali (system chyba nie nadaje się do liczenia rozmiaru stopy dla niemowlaka)

Sprawdzimy czy postacie są mańkutem (10%). Nie, nie są.

Obwód głowy, potrzebne by sprawdzić, czy hełm pasuje (jaaaaaasne). Co ciekawe, jest napisane, że to losowanie dla dorosłego osobnika, nie ma modyfikatorów dla młodszych postaci:

2. 24,34 cale
3. 26,53 cale.

Uffff, rozdział 2 zakończony. Tym samym idę napić się wódki i nadać sobie order masochisty roku, a to dopiero styczeń. Zapraszam do następnej odsłony, gdzie w bólach i męczarniach przejdę do rozpisywania statystyk.

PS. Pamiętaj, granie w FATAL lub w KC powstrzymuje dżihad we Francji.
PS2. Po kilku godzinach tworzenia bohaterów, jestem dopiero tam, gdzie w pozostałych systemach jestem po 5 minutach.

2 komentarze:

  1. Muszę powiedzieć, że doczytałem do końca. Nie jestem pewny, czy to osiągnięcie, czy patologia.
    Jak pierwszy raz przekartkowałem FATALa, poszedłem do kościoła...

    OdpowiedzUsuń