niedziela, 21 września 2014

Beamhit Zalicza - Urban Trial Freestyle


Urban Trial Freestyle (zaliczone na PC) to gra która ponoć wzoruje się na serii Trials Evolution (a w którego to nie grałem, bo Uplay uparcie chce mi to instalować po chińsku), więc zawierzę na słowo. Czyli mamy motocyklistę (jakiś macho-twardziel-anarchista) który zapindala na różnych poziomach w celu dojechania do mety. Podziwiamy herosa z boku (którym to kierujemy 4 przyciskami), a wyzwania główne mamy dwa. Musimy albo przejechać trasę w jak najkrótszym czasie, albo przejechać trasę wykonując jak najlepiej karkołomne wyczyny. Nasz przejazd oceniany jest w gwiazdkach (od 1 do 5). Jest to o tyle ważne, że dostęp do nowych poziomów otrzymujemy w zależności od sumy zebranych gwiazdek.

Urban Trial Freestyle - mój gameplay

Oprócz tego na planszach poukrywane są worki z kasiorą, którą to wydajemy na ulepszenia dla naszego mechanicznego rumaka, albo na ciuchy. Dodatkowo gra pozwala nam wziąć udział w pięciu specjalnych wyzwaniach (jak trasa ze zmienną grawitacją, albo rzut ciałem na odległość).

Teoretycznie całość da się zaliczyć (czyli przejechać wszystkie trasy) w jakieś 6-7 godzin. Ale żeby przejechać trasę na lepszym poziomie - potrzebujesz lepszego sprzętu. A musisz przejechać trasę lepiej niż przeciętnie, żeby odblokować nowe trasy. Efekt jest taki, że musimy powtarzać trasy w poszukiwaniu worków ze złotem, by kupować lepszy sprzęt, żeby uzyskiwać lepszy wynik znowu na tych samych trasach, by dostać dostęp do nowych tras. Takie tam sztuczne wydłużanie czasu gry.

Sam przeszedłem grę w 19 godzin, bowiem postanowiłem twardo zaliczyć każdą trasę na perfekt. Jeżeli jednak ktoś nie ma takiego zacięcia, to szybko odłoży tytuł.

Gra dała mi najpierw trochę radości, później to było już zaliczanie by zaliczyć. Wizualnie wygląda dobrze, chociaż jak na wesoły tytuł o wesołej jeździe na komarze, to w tle jest wiele przemocy, wybuchów, i wiele trupów (na przykład biedni policjanci w swoich wspaniałych radiowozach i helikopterach rozbijają się często i gęsto).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz