czwartek, 21 sierpnia 2014

It's Over 90000! - Czyli Ludzie w Sieci Szukają



Dziękuję! Następny krok milowy zaliczony. To już ponad 90000 odsłon, i by tradycji stało się zadość, wrzucam listę haseł przez jakie niektóre sierotki trafiły na mój blog (i pewnie sierotki się zdziwiły). Pisownia oryginalna jak zawsze.

To oczywiście wydanie jubileuszowe, najlepsze hasła z całego okresu działalności RabPalGwa. By ocalić od zapomnienia chociażby. Następny przystanek 900000!


dwoch mnie wyruchalo gej opowiadania

nocne igraszki miedzy chlopcami

obleśny stary dziad xxx

znacie strony porno do obejrzenia za darmo

zwierzakoludzie tapety erotyczne

apocalypse zoofilia ogloszenia

bdsm sadomaho

białowłose lolitki zdjecia i filmy za darmo

chorągiew

chuj gry

cycki w siniakach bdsm

czestochowskie pornole

czy krasnoludy gwałcą

darmowe obrazy scooby doo seks parno

do pszerysowania hulk

duze kobiety z duzymi cycami

dziewczyna futanaria która sobie ssie

dziwne fetysze sławnych

erotyczne opowiadania o porwanych i wyruchanych

facet zmuszany do. nagości i sexu

figle porno krotko sciete wlosy u kobiet

filmy erotyczne elfy gwałcone przez zombie

filmy sta rwars gdzie sie pali

furry+zboki

gay wookie

girls having periods

gra rpg w kturej idzie gwalcic pc

gry o gwaucie

gwalty w niewolnictwie murzynow porno

gwałcili ją 7 godzin film

jak sie rodza futanari

karzełki sado maho prno darmowe

kick ass kocha hit girl

kobieta lubi perwersje co to znaczy

krwiozercza sexi women

małpeczka pazurzasta

najmlodsze w porno polyka cala pale

nieuczesane porno pizdy

ogladanie porno po paleniu

paulina piątek zbok

pora na przygodę porno

porno dwie dziewczyny taprające sie w guwnie

porno filmy wioskowe

rasputin film porno

ruscy gwałcą stare baby

sex opowiadania-gowniarz i dwie 40ki

sex wielkim kutases

spółkowanie psowatych

stary zbok w londynie

stary zgred gwałci młodo dziewczyne film porno za darmo

trzymane i dupczone

wbijanie pala bdsm

wyruchaj mnie dziadku opowiadania erotyczne

xxx porn sperma w posiłkach

zmutowane pizdy porno

5 komentarzy:

  1. No i mam poprawiony humor do końca dnia. :)
    Z czego zbierasz te statystyki? Analytics?

    OdpowiedzUsuń
  2. Z ciekawości wrzuciłem kilka haseł w gugle i stwierdzam, że niektórzy musieli być bardzo cierpliwi - albo zdesperowani - docierając do 10 i dalszych stron z wynikami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwyraźniej nie znaleźli tego, czego szukali. I dotarli do mnie. I się okazało, że dalej nie znaleźli tego, czego szukali.

      Zboczeńcy to cierpliwi ludzie. Wiem to z autopsji. Nie, wróć, co ja piszę....

      Usuń
    2. O bogowie! Beamhit robi autopsje zboczeńców! Jak jakiś Dexter normalnie...

      Usuń