czwartek, 17 lipca 2014

Beamhit Zalicza - Alien Rage


Alien Rage to polska strzelaninka FPS na 5 godzin. Oldschoolowa.

Fabuła wygląda jakoś tak - jesteśmy jednoosobową armią (wielki, zły, paskudny, łysy, z poziomem testosteronu który mógłby wykarmić połowę armii polskiej, kosmiczny komandos) i zabijamy kosmitów którzy zabili naszych chłopców.

To my...

Czyli to samo co w Doom, tylko troszeczkę bez polotu. Nie zrozumcie mnie źle - grało mi się lepiej niż parę dni wcześniej w zaliczonego Crysisa. Ale brakowało tego czegoś.

Gra pewnie lepiej przypadnie chyba tym, którzy pamiętają, że strzela się CTRL, strife to Alt, a otwieranie drzwi to Space. Jam już pisałem - prawie klasyczny Doom. Tylko gorzej. Bez klejenia się do ścian. Tylko apteczek brakuje.

Odprężyć się można. Z ciekawostek - przeszedłem na najniższym stopniu trudności, który nazywa się tutaj... Wymagający. Dodatkowo odblokowałem tylko połowę perków jakie można zdobyć w grze (co może niektórych zachęcić do drugiego zaliczenia gry na wyższym poziomie trudności).

Grafika niczego sobie, bardzo specyficzna niebiesko-pomarańczowa oprawa, niemilców dużo, bossowie są i to chyba sztuk 9.

Jeżeli ktoś chce sobie zagrać, to mam przy okazji klucz do Steama do oddania.

Werdykt? Ten sam co przy Crysisie, ale umówmy się, że z małym plusem, okey?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz