poniedziałek, 23 grudnia 2013

2014 - Moje Erpegowe Oczekiwania


Nieubłaganie zbliża się rok 2014. A to znaczy, że zbliżają się nowe erpegi. Pytanie tylko co zaciekawi mnie, i na co czekam?


Exalted trzecia edycja :) na to czekam. Na grę, która miała już być w grudniu 2012 roku. To tak a propos, że nie tylko w Polsce są opóźnienia. Ciekawe tylko, czy ktoś się skusi by ze mną grać, czy po prostu podręcznik będzie stał na półce i służył mi do masturbacji.


Scion druga edycja to kolejna rzecz na którą czekam. Historia o mitologicznych synach i córkach bożych, którzy w dzisiejszych czasach walczą z pomiotami tytanów. Hell yeah!


Armie Apokalipsy edycja rozszerzona. Jako że nie mam AA w papierze (ale za to kupiłem dwa razy pedeefa ;) ), wypada w końcu postawić coś na półce. AAer ponoć już w styczniu, więc czekam.


Beasts and Barbarians Gold Edition od FRPG. Jakkolwiek mechanika savage to nie jest coś, co chcę prowadzić, to jako gracz chętnie na tym pogram. Chciałbym zagrać w Deadlandy i B&B. Pewnie bym se zagrał jakąś Damsel in Distress. Polska edycja może mi to umożliwić.


Wszystko z AMG. Polskie edycje ułatwiają mi prowadzenie indianców z bardzo nieangielskimi graczami.


Corporia. Nie powiem, pomysł mnie zaciekawił. Rycerze króla Artura kontra smoki i złe korporacje? CEO Mordread? Pendragon inc.? Dyrektor Wydziału Magii Merlin? Wchodzę w to! Jestem nawet skłonny wybaczyć, że oprawa graficzna oparta jest na zdjęciach (jestem rysunkofilem), a nazwa systemu kojarzy się z poradnikiem "Koprofilia w weekend".


Nie wiem, czy zaliczać SW:AoR jako osobny podręcznik, ale co tam. Jest wersja beta, ale ja i tak czekam cierpliwie na pełną wersję.

A teraz, o co może zahaczę...


Mutant Chronicles trzecia edycja. Na pewno angielską wersję przejrzę, gdyż w styczniu beta ma być dostępna dla wszystkich. Ale... jeżeli FRPG to wyda po polsku, to na 100% kupię. Chyba, że playtesterzy dadzą ciała na całej linii, i system będzie mało grywalny. Wtedy hejty możecie słać między innymi na Łydkę Krasnoluda ;)


DnD Next. No nie wiem. Inwestowałem w 3.0, w 3.5 i w 4.0. Może pora przerwać tą pępowinę? Obawiam się, że i tak kupię. Obawiam się też, że jak coś ma być dla wszystkich, to może nie być dla nikogo. Pożyjemy, zobaczymy.

1 komentarz:

  1. Dzięki:P dodam że ostatni update przespałem bo piłem, spędzałem czas z kobietą i spałem:P i robiłem inne takie rzeczy:P straszne:D...

    Mutant Chronicles zapowiada się zacnie. Teraz biore się za nowy update z markerem:)

    OdpowiedzUsuń