środa, 6 listopada 2013

KGB #3 - Długość Gry


W trzeciej odsłonie KGB proponuję porozmawiać o długości gry. Interpretacja dowolna - ile powinna trwać gra, czy powinna posiadać mechanizmy zachęcające do powtórnego jej przejścia, czy DLC i inne dodatki faktycznie przedłużają żywotność gry, czy też jakie elementy powodują, że nie wyłącza się gry po 15 minutach. Czy co tam sobie wymyślicie.

Obrazek przewrotny, by wam przypomnieć, że inicjatywa prawie już padła. Karnawał to Wy ludzie, więc zapraszam nie tylko do klawiatury, ale również do myślenia nad grudniową odsłoną.

Udział biorą:

NEUROCIDE

MENKLAWA

6 komentarzy:

  1. http://rzutkrytyczny.blogspot.com/2013/11/replayability-makes-short-games-longer.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Małopolskie posiłki w przyłączają się do Karnawału. Oby za miesiąc nie trzeba było wzywać nekromantów do wskrzeszania tej szczytnej idei. Pozdrawiam

    http://menklawa.blogspot.com/2013/11/karnawa-graczy-blogerow-3-dugosc-grania.html#more

    OdpowiedzUsuń
  3. http://trochewolniej.pl/2013/kgb-3-dlugosc-gry/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Planowałem długi tekst, ale... nie. Mam nadzieję, że się liczy: http://jaskinianoobirusa.blogspot.com/2013/11/kgb-3-dugosc-gry.html

    OdpowiedzUsuń
  5. http://salantor.blogspot.com/2013/11/kgb-3-czy-warto-inwestowac-w.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Kilka słów ode mnie, bo szkoda byłoby aby akcja umarła tak szybko ;) http://rpgamer.pl/artykuly/karnawal-graczy-blogerow-3-dlugosc-gry/

    OdpowiedzUsuń