czwartek, 19 września 2013

Beamhit Zalicza - Serious Sam HD: The First Encounter


Pamiętam jak do jakiegoś pisma (chyba Gambler) było dodane demo pierwszego Serious Sam. Ładna grafika, tony przeciwników, duża adrenalina, i kultowi bezgłowi kamikaze. Spędziłem wtedy naprawdę miłe chwile z tą grą.

Lubię strzelanki w starym stylu. Na nic mi chowanie się za zasłonami czy lądowanie na Ohama Beach. Dajcie mi po prostu działko bez odrzutu i możliwość ucieczki na boki.

Serious Sam jest właśnie starą szkołą pełną gębą. Przemy na przód i rozwalamy kolejne SETKI przeciwników. I do wyboru różne bronie, rewolwer, thompson, wyrzutnia rakiet czy mini-gun.

Fabuła? Po co komu fabuła? No ale jest. W przyszłości ziemia stanęła w obliczu niebezpieczeństwa, w postaci Mentala i jego armii najeźdźców. By go pokonać, nasz Poważny Sam został cofnięty w czasie do starożytnego Egiptu. Tam przemierzając różne fantastyczne wyglądające lokacje i piaski pustyni, przedziera się przez kolejne hordy by dotrzeć do statku kosmicznego. Tym to statkiem sam chce dotrzeć do Mentala i zasadzić mu kopa gdzieś i kiedyś.

To stara gra, ale dalej ma jaja. Na dodatek wersja HD niewątpliwie wygląda o wiele ładniej, niż inne odświeżone stare produkcje. Spędziłem przy tej grze miłe 9 godzin. Gra jak dla mnie zasługuje na znak jakości Awesome!


2 komentarze:

  1. Tydzień temu była chyba na Humble Weekly Sale.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na Humble była już przynajmniej dwa razy. Ktoś chce klucz na steama? Bo mam jeden do oddania :)

    OdpowiedzUsuń