czwartek, 22 sierpnia 2013

Test Fight - Co Je To?


Postanowiłem sobie zacząć testować wszystkie znane mi mechaniki walki (czy też innych konfliktów) Testować bardzo podręcznikowo i bardzo trzymając się zasad. I wrzucać przebieg starcia i moje przemyślenia na bloga.

Po co? 

A czemu nie? By samemu sprawdzić, czy mechanika faktycznie kuleje jak ją opisują, albo czy jest faktycznie tak zajebista jak fanboye śpiewają. By sprawdzić różne rozwiązania. I być może też kogoś zainteresują te rozwiązania.

Przy okazji pewnie będzie też komentarz o tworzeniu postaci - bo przecież coś muszę sobie stworzyć. Czyli usmażę dwie pieczenie nad jednym ogniem.

Na pierwszy ogień pójdzie Zły Cień - Kruki Urojenia. Chociaż już wysmażenie 4 postaci sprawia wrażenie wyczynu heroicznego godnego Heraklesa. Ale być może to tylko takie pierwsze wrażenie przecież.

Stay Tuned ;)

Ilustracja powyżej to okładka do jednego z dwóch erpegowych systemów dziejących się w świecie wykreowanym przez Capcom. Tylko że ten w przeciwieństwie to White Wolfowego Street Fightera nigdy nie ujrzał światła dziennego.

3 komentarze:

  1. W skrócie bo mi coś pożarło komć.
    Gdy miałem masę czasu robiliśmy coś podobnego, przed/po każdej sesji.
    Rady: historyczne i fantasy gry sprawdzają się we -wnętrzach pubów (patrz WFRP:Bójka w Barze)
    -futurystyczne i teraźniejsze (również zamknięte lokacje - statki kosmiczne, wnętrza budynków i ...smietniska/ zlomowiska samochodów.
    Moc zasłon/ osłon/ miejsc do skrycia - przewagfi wysokości itp. "błyskania po oczach lusterkiem samochodowym za wegła"
    hah

    Z chęcią poczytam i skonfrontuję - o ile przebrniesz przez walkę w ZC - śledzenie czasu w walce wykańcza...
    Niestety blogów nie było to zapisałem w zwojach mózgowych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używasz zwojów? Do tego MÓZGOWYCH?! Faktycznieć antyk! ;-)

      Usuń
    2. Wiem już na pewno, że do niektórych systemów podejdę kilka razy. By zobaczyć chociażby różnice przy rożnych metodach tworzenia postaci, czy przy różnych poziomach drużyny :)

      Usuń