wtorek, 2 lipca 2013

Beamhit Zalicza - Saints Row 2


Przy Saints Row 2 spędziłem dużo czasu - licznik na steamie pokazuje 78 godzin. Co biorąc pod uwagę, że średnio na graniu codziennie spędzam 1 godzinę, oznacza bardzo długi okres zaliczania tej gry.

SR 2 to takie GTA, tylko takie trochę inaczej. Dwójka stała na rozdrożu pomiędzy powagą, a czymś jajcarskim. I tak w moim mniemaniu wyszedł produkt, który nie do końca wiedział, czym chciał być. Bo i z jednej strony mamy brutalną walkę gangów, z brutalnymi akcjami i również brutalnymi uśmierceniami bohaterów. Tam kogoś zakopią żywcem, tam czyjąś laskę zgniecie w samochodzie, a to znowu ktoś delikwenta będzie wlókł za samochodem na łańcuchu. Z drugiej strony mamy niepoważne misje, jak ochrona celebrytów (seriously? ochrona polega na zabijaniu uporczywych fanów?), oblewanie domów gównem, czy bieganie na golasa i gorszenie ludzi.

Nie mogłem się też za bardzo przyzwyczaić do sterowania w tej grze. Postać w moim mniemaniu poruszała się jakoś tak dziwnie, zaś model jazdy samochodem... Miałem wrażenie że jeżdżę tekturowym pudłem.

Kop w jaja CD Projekt (bo to nasi kolesie odpowiadają za port na Windowsa) należy też za zwaloną optymalizację. Gra na moim sprzęcie rwała się, zwieszała się, zaś cut-scenki momentami przypominały matrixa.

By nie było, że są same minusy - zawsze lubię gry pozwalające na kreację swojego bohatera. A zwłaszcza, skoro jestem erotoseksistą, jeżeli mogę sobie stworzyć na wpół rozebraną laskę. Gra pod tym względem nie zawodzi.

Przy okazji grałem na modzie Gentlemen of the Row, który dodaje wiele ciekawych opcji (Nude Patch!!!!). Co i tak dalej nie zmienia faktu, że gra to taki średniak (który się zestarzał graficznie na dodatek), ze skopaną pecetową optymalizacją. Przynajmniej dla mnie.

2 komentarze:

  1. Szkoda, że się rozczarowałeś, ale dobrze że ostrzegłeś.

    A tak a propos gołych dup: Prowadzę edycję 45 Karnawału Blogowego: Improwizacja - chciałbyś wziąć udział?

    http://rzutkrytyczny.blogspot.com/2013/07/karanwa-blogowy-45-improwizacja.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Improwizacja i gołe dupy... no no...

      A poważnie - jak będzie mi się chciało akurat wyjątkowo coś mądrego napisać, to skorzystam z zaproszenia :)

      Usuń