poniedziałek, 21 stycznia 2013

Promocja Iron Kingdoms w Polsce


Jeżeli ktoś o tym nie wie (pisał Adriano Kuc o tym we wpisie, który zniknął w tajemniczych okolicznościach, pisałem o tym ja w ostatnim raporcie sesyjnym), to na stronie www.krysztalyczasu.pl grupka entuzjastów postanowiła promować Żelazne Królestwa w Polsce. Co z tego wyniknie, to zobaczymy.

Przy okazji zostałem poproszony o zezwolenie na umieszczenie u nich mojej recenzji blogowej IK. Co też z miłą chęcią uczyniłem. Wszystko w imię powiększania swojego e-penisa.

6 komentarzy:

  1. http://gryfabularne.blogspot.co.uk/2013/01/era-krysztaow-czasu-dobiega-konca.html Nic nie znika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedzieć czemu, u mnie na głównej ten wpis wygląda tak:

      http://4.bp.blogspot.com/-QwinQjRXAfA/UP0f_jN9lSI/AAAAAAAAAYs/ikmmneiTRd4/s1600/krysztaly.png

      Usuń
  2. Beamhit, zostałeś Ojcem Chrzestnym IK w Polsce? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem.

      Po prostu system mi się podoba, i tyle :)

      Jasne, ma swoje wady, i nie każdemu podchodzi (taki Arioch twierdzi, że IK jest grywalne gdy wywali się z niego 90% mechaniki), ale ja to ja :)

      Usuń
  3. Promocja to by była jakby Rebel sprzedawał poda po 99 zł :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, rozumiem też, ze cena dla wielu jest zaporowa.

      Zobaczymy jednak ceny elektroniczne, gdy ruszy Privateer Press Digital.

      Usuń