środa, 17 października 2012

Grigbertz - słów parę


Chciałbym przedstawić galerię Grigbertz'a (właściwie Håkan Ackegård) , rysownika powiązanego ze szwedzkim fundomem RPG.

Jego rysunki poznałem dawno dawno temu, na jakiejś stronie z ilustracjami do RPG. Jego dzieła niewątpliwie wywarły na mnie takie samo wrażenie, jak ilustracje Jarosława Musiała. Rysował plakaty do konwentów oraz tworzył ilustracje do szwedzkiego RPG Drakar och Demoner.

Jego ilustracje zazwyczaj są czarno-białe, z delikatną (i dla mnie bardzo miłą) kreską. Najwyraźniej (ku mojej perwersyjnej radości) lubi rysować "naked babies in bondage". Jak na moje samcze zmysły, są (ilustracje znaczy się) bardzo zmysłowe.

Oto jego dwie galerie, erpegowa i perwersyjna:



Oprócz wszelakiej perwersji, znajdziecie tam ilustracje powiązane lub inspirowane przeróżnymi erpegami i okolicami - jak Drakar och Demoner, TORG, Al'quadim, Mordheim czy Fading Suns.

Warto też zauważyć, ze można jednym kliknięciem ściągnąć całą galerię (za wyjątkiem może najnowszych rysunków).

Miłośnicy D20 natomiast w Wiki mogą znaleźć rozpisaną klasę Bondage Witch.


3 komentarze:

  1. Fetish gallery nie działa.
    Fajne te obrazki, ładniejsze od Musiała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale muszę powiedziec, że gośc jest dośc monotematyczny z tym wiązaniem rąk na plecach i pozycjami tych panienek. Same zaś dziewczyny są faktycznie smakowite (oprócz tych furries) :)

    OdpowiedzUsuń